امداد خودرو مدیران خودرو، ام وی ام و چری خودرو بر ، تعمیر در محل

امداد خودرو مدیران خودرو، ام وی ام و چری خودرو بر ، تعمیر در محل

امداد خودرو مدیران خودرو، ام وی ام و چری خودرو بر ، تعمیر در محل، یدک کش و سایر خدمات مربوط به محصولات مدیران خودرو توسط امداد خوردو امدادچی انجام می پذیرد.

همراهان گرامی امداد خودرو امدادچی دارای مجوز رسمی حمل خودرو و تعمیر در محل انواع خورو های سواری از جمله محصولات تولیدی شرکت مدیران خودرو است.

از جمله محصولات شرکت مدیران خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خودرو ام وی ام، خودرو چری، خودرو آریزو در دسته های مختلف، MVM 110 ,315,530 ,550 , Chery Arrizo 5 و 6 ، X22، X33،X33s ،X55 و Chery Tiggo 5 تیگو 5 و سایر محصولات شرکت مدیران خودرو  همگی تحت پوشش خدمات امداد خوردو ، یدک کش و تعمیر در محل امدادچی هستند.

 

شماره تماس امداد خودرو ، یدک کش ، خوردو بر، خودرو سوار، تعمیر در محل محصولات مدیران خودرو

 

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید آسیب دیدگی خودرو ها از زمان وقوع حادثه رانندگی شروع و ممکن است تا زمان انتقال به تعمیرگاه بر مقدارش افزوده شود!

به بیان دیگر در صورت دریافت خدمات یدک کش و خودرو بری، اگر از امداد خودرو های نامعتبر و بدون ضمانت سرویس دریافت کنید، احتمالا بر هزینه های تعمیر خودرو حادثه دیده شما افزوده می گردد! امداد خودرو امدادچی دارای مجوز رسمی تعمیر در محل و حمل خوردو است.

خودرو شما به ضورت ضمانت شده از مبدا مورد نشر تا مقصد مورد توافق منتقل می شود.

تعمیرکار یا همان مکانیک سیار نیز با مراجعه به محل خودرو شما را تعمیر و در صورت نیاز قطعات استاندارد و دارای ضمانت را نصب می نماید.

تمامی خدمات امداد خوردو امدادچی با صلاح دید شما و پس از تایید شما ارایه می گردد.

 

 

امداد خودرو مدیران خودرو، ام وی ام و چری خودرو بر ، تعمیر در محل

 

امداد خودرو مدیران خودرو، ام وی ام و چری خودرو بر ، تعمیر در محل

خدمات امداد خودرو مدیران خودرو، ام وی ام و چری خودرو بر ، تعمیر در محل امدادچی

 

 

مالکین تمامی خودروهای گروه تولیدی ام وی ام MVM و چری شامل مدل های MVM 110 ,315,530 ,550 , Chery Arrizo 5 و 6 ، X22، X33،X33s ،X55 و Chery Tiggo 5 تیگو 5  اگر به دنبال یک امداد خودرو معتبر و باسابقه‌ می باشید تا بتواند به سرعت مشکلات را شناسایی و رفع کند، کافیست تا با ما در امداد خوردو امدادچی تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس امداد خوردو مدیران خودرو : 09127048600

 

امدادرسانها و مکانیک های سیار امدادچی دارای مجوز اتحادیه برای امداد رسانی به خودرو های  مدیران خودرو، MVM و چری در تهران می باشند و توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای مدیران خودرو را دارا می باشند.

سرویس امداد خودرو مدیران خودرو امدادچی شامل خدمات در محلی همچون مکانیک سیار، پنچرگیری، بنزین سیار، باتری به باتری و…  است.

لازم به ذکر است خدمات خودرو بر و جا به‌ جایی مانند یدک کشی خودرو با کفی، تریلر، دکل و جرثقیل در صورت نیاز شما انجام می شود.

نکته قابل اهمیت اینکه  همه سرویس ها ، دارای ضمانت هستند و شما می‌توانید به راحتی و با خیالی راحت از این خدمات استفاده کنید.

خدمت شما مشتریان گرامی عرض شود که، پس از رسیدگی امدادرسانان، ضمانت نامه خدمات و سرویس ها، ضمانت نامه کالاهای تحویلی به شما ارایه می گردد.

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید مراتب را به امداد خودرو امدادچی منتقل نمایید تا در اولین زمان ممکن بررسی و نتیجه خدمتتان اعلام گردد.