چطور بدانیم بهترین منطقه صفادشت کجاست | امداد خودرو صفادشت

چطور بدانیم بهترین منطقه صفادشت کجاست امداد خودرو صفادشت

چطور بدانیم بهترین منطقه صفادشت کجاست | امداد خودرو صفادشت

چطور بدانیم بهترین منطقه صفادشت کجاست؟ امداد خودرو صفادشت در چه مناطقی از شهر فعالیت دارد؟ قیمت خانه در صفادشت چقدر است؟ پاسخ به این پرسشها را در ادامه به شما سروران ارجمند ارائه می دهیم  

شهرستان صفادشت

صفادشت نام شهرستانی در استان تهران است. این شهر در نزدیکی کرج قرار دارد. این شهر دارای کارخانه های تولیدی زیادی است و به همین دلیل فرصت های شغلی فراوانی در این شهر وجود دارد. صفادشت در بین سه شهر کرج، ملارد و زرندیه واقع شده است.  

تاریخچه ای کوتاه از شهر صفادشت

این شهر که با نام صفادشت ملارد نیز شناخته می شود، دارای وسعتی معادل 900 کیلومتر مربع است. بخش قابل توجه ای از مساحت این شهرستان را شهر صفادشت تشکیل می دهد. سال 57 شمسی، روستاهای شهرآباد، یوسف اباد قوام، گله کهریز، نصیر آباد و همینطور روستاهای عبادیه و حصارطهماسب با هم ادغام گشتند. در نتیجه این اتفاق شهر صفادشت پدید آمد. این شهر در جنوب غربی شهرستان ملارد واقع شده و دارای دو ده اخترآباد و بی بی سکینه است.  

صفادشت منطقه چند تهران است؟

از آنجایی که صفادشت و ملارد جزیی از استان تهران هستند، در منطقه بندی پایتخت جایگاهی ندارند. نمی توان این شهر را از مناطق تهران معرفی کرد.  

آب و هوای صفادشت

صفادشت در فصل پاییز و زمستان سرمایی کوه پایه ای دارد و هوای این منطقه در بهار و تابستان گرم و خشک است. تفاوت دمایی در فصل گرم  و سرد صفادشت بسیار شدید است به شکلی که در تابستان دمای هوا گاهی برابر +43 درجه و در زمستان  -14 درجه سانتی گراد را تجربه می کند. صفادشت از نظر پوشش گیاهی شرایط چندان مطلوبی ندراد و به دلیل تغییر دمای هوا در فصول مختلف و اختلاف شدید دمایی و همچنین وزش شدید باد در روزهای سال هر گیاهی در خاک آن رشد نمی کند  تنها برخی از گیاهان به صورت نامتراکم در صفادشت رشد می کنند. در همه فصل های سال امداد خودرو صفادشت کنار شما سروران گرامی مشغول به انجام وظیفه است.  

باغ وحش صفادشت ملارد + مشخصات کامل آن

صفادشت دارای باغ وحشی معروف است. باغ وحش صفادشت ملارد تنها با تهران 5 کیلومتر فاصله دارد. زمین 5 هکتاری این باغ وحش مکانی برای نگه داری تنوع فراوانی از گونه های جانوری است. جانوران موجود در این باغ وحش در یکصد گونه متفاوت هستند و تعدادشان به 800 عدد می رسد. حیوانات موجود در باغ وحش صفادشت از گروه های مختلفی همچون پرندگان، خزندگان، پستانداران  و آبزیان هستند  
 

قیمت خانه در صفادشت

  در شهر صفادشت به دلیل وجود فرصت های شغلی فراوان در شهرک های صنعتی خانه برای تمامی افراد به تعداد زیاد وجود دارد. صفادشت برای زندگی شهر نسبتا مناسبی است اما نباید توقع زیادی برای امکانات رفاهی داشته باشید. این شهر دارای مناظر طبیعی زیادی نیست و چهره ای صنعتی دارد. در صفادشت می توانید به آسانی محلی برای سکونت بیابید. همچنین به دلیل فاصله کم با شهر تهران، می توانید محل سکونت خود را صفادشت انتخاب کنید. هزینه خرید منزل 80 متری نو در صفادشت به تاریخ اسفند ماه سال 1401 در حدود هشتصد میلیون تومان است.  
چطور بدانیم بهترین منطقه صفادشت کجاست | امداد خودرو صفادشت

چطور بدانیم بهترین منطقه صفادشت کجاست | امداد خودرو صفادشت

 

امداد خودرو صفادشت ملارد + شماره تماس

خدمات شبانه روزی امداد خودرو صفادشت در همه روزهای سال در منطقه شهری، خارج از شهر، درون شهر در دسترس است امداد خودر صفادشت، یدک کش صفادشت، خودرو بر صفادشت، خودروسوار صفادشت، تعمیر در محل صفادشت، امداد خودرو شبانه روزی در صفادشت، امداد خودرو جاده ای صفادشت، پنچرگیری سیار صفادشت، امداد کامیونت، باتری به باتری صفادشت، نیسان چرخگیر صفادشت  و بسیاری از دیگر خدمات ما همیشه فراهم است 24 ساعت شبانه روز و همه روزهای هفته برای دریافت خدمات امداد خودرو صفادشت با شماره تلفن: 09127048600 تماس بگیرید.  
مطالب دیگر سایت: خودروبر | حمل خودرو | خودرو بر | خودروبر تهران | 09127048600 لیستی از 15 امداد خودرو برتر در استان تهران + قیمت امداد خودرو همراه همیشگی شماست

نظرات بسته شده است.