4 مرحله برای رانندگی در مسیر های طولانی

جمع آوری وسایل منزل

4 مرحله برای رانندگی در مسیر های طولانی با امداد خودرو تهران

آموزش جامع آمدگی برای رانندگی در مسیر های طولانی با امداد خودرو تهران در خدمت شما هستیم.

نکات رانندگی طولانی،نکات مهم برای سفر با خودرو شخصی، هر چند ساعت رانندگی باید استراحت کرد، مسافرت طولانی با ماشین، استراحت دادن به خودرو و …

همه این سوالات و نکات مهم را در این مقاله با امداد خودرو تهران مورد بررسی قرار می دهیم.

 

رانندگی در مسیر های طولانی

 

اگر مسافت طولانی را طی می کنید، چندین گزینه برای انتخاب دارید. می‌توانید پرواز کنید و دارایی‌هایتان را ارسال کنید، می‌توانید وسیله نقلیه خود را برانید و دارایی‌هایتان را با یک تریلر بکشید، یا می‌توانید یک کامیون متحرک اجاره کنید و وسیله نقلیه خود را بدون مشکل بکسل کنید. شما همچنین می توانید از خدمات پست استفاده کنید، بسته بندی کنید و وسایل خود را ارسال کنید. با انجام برخی تحقیقات اولیه، می توانید بفهمید که کدام گزینه برای شما ارزان ترین و لذت بخش ترین خواهد بود.

 

1- دارایی خود را فهرست کنید

همه چیزهایی که دارید، به ویژه وسایل نقلیه، مبلمان و چیزهای سنگینی که فضای زیادی را اشغال می کنند، بررسی کنید.

رانندگی در مسیر های طولانی - جمع آوری وسایل منزل

جمع آوری وسایل منزل

2-عکس بگیرید تا همه چیز ارزشمند را مستند کنید

این به شما یک رکورد زمان دار از وضعیت دارایی شما می دهد.
  • اگر تصمیم به خرید بیمه دارید، مطمئن شوید که فقط بیمه هزینه تعویض را دریافت کنید. نوع دیگر به معنای واقعی کلمه بر اساس هزینه جایگزینی وزن است، نه ارزش!

 

3-در مورد هزینه بلیط هواپیما تحقیق کنید

اگر در مورد تاریخ جابجایی خود انعطاف دارید، از ویژگی “تاریخ انعطاف پذیر” با سایت های رزرو آنلاین استفاده کنید تا بفهمید ارزان ترین پروازها چه زمانی هستند.

  • ببینید یک شرکت هواپیمایی چنه مقدار بار به شما اجازه می دهد همراه داشته باشید. در برخی موارد می توانید تا 70 کیلو گرم چمدان با خود بیاورید و چمدان اضافی را با قیمت مناسب بررسی کنید. این می تواند مفید باشد، مثلاً، اگر بخواهید رایانه خود را با خود بیاورید از ترس اینکه مبادلات آن را خراب کنند. می‌توانید رایانه‌ای را محکم در بسته‌بندی حباب‌دار بپیچید و به عنوان بخشی از وسایل همراه خود خود در یک چمدان قرار دهید.

 

4-قیمت تریلرها و کامیون های متحرک را دریافت کنید

گزینه های مختلف زیادی وجود دارد. حتما تحقیق کنید و همه نقل قول ها را یادداشت کنید. هنگامی که حساب را انجام دادید، می توانید ارزیابی کنید که چه چیزی با منابع شما کار می کند.

امداد خودرو تهران، برای حمل انواع وسایل نقلیه مورد نظر شما از قبیل خودرو، کامیونت، وانت، جت اسکی، موتور چهار چرخ، موتور سیکیلت، کانتینر و … به روش خودرو بر، خودرو سوار، یدک کش، نیسان چرخگیر و … در خدمت شماست.

  • اگر به مشکل نیاز دارید از قبل برنامه ریزی کنید! اگر برای وسیله نقلیه خود به یک گیره نیاز دارید، مطمئن شوید که در انبار موجود است. گاهی اوقات باید آن را سفارش دهید و چند روز طول می کشد تا برسد.
  • اگر یک کامیون متحرک کرایه کنید، هزینه اجاره اندازه مورد نیاز شما چقدر خواهد بود و این نرخ چند روز و مایل را پوشش می دهد؟
  • اگر وسیله نقلیه دارید، کشیدن وسیله نقلیه با یدک کش چقدر هزینه دارد؟ همچنین ممکن است انجام کارها برعکس ارزانتر باشد: وسیله نقلیه خود را برانید و تریلر را بکشید. هزینه آن چقدر خواهد بود؟
4 مرحله برای رانندگی در مسیر های طولانی

4 مرحله برای رانندگی در مسیر های طولانی

5-شرکت های حمل و نقل را بررسی کنید

دریابید که استخدام یک شرکت حمل و نقل با خدمات کامل چقدر هزینه دارد (این ممکن است برای شما و دارایی های شما از نظر بارگیری و تخلیه آسان تر باشد، به هشدارهای زیر مراجعه کنید)
  • سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید نیازهای خود را توضیح دهید و افراد پیشنهاد می‌دهند که چقدر برای انجام این کار برای شما هزینه خواهند گرفت. مانند تمام تحقیقات خود، می خواهید بپرسید که چقدر هزینه دارد، چقدر طول می کشد، و چگونه از شما در برابر آسیب محافظت می کنید.
  • کتاب ها اغلب می توانند یک وسیله نقلیه شخصی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. نترس! آنها را می توان از طریق USPS با نرخ رسانه ای حمل کرد.

 

6-قابلیت اطمینان وسیله نقلیه خود را تعیین کنید

 

آیا مطمئن هستید که می توانید آن را بیش از دو هزار مایل رانندگی کنید بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید؟ آیا قبل از تحمل چنین سفری نیاز به تعمیر اساسی دارد؟

  • اکثر خودروها، چه قابل اعتماد و چه غیر قابل اعتماد، باید قبل از شروع سفرهای بین‌المللی، یک بازدید عمده از مکانیک (با توجه ویژه به رادیاتور، گیربکس و ترمزها) داشته باشند. هزینه نگهداری می تواند هزاران نفر (به معنای واقعی کلمه) در تعمیرات اضطراری، بکسل و غیره صرفه جویی کند.
  • اگر قصد کشیدن یک تریلر را دارید، آیا وسیله نقلیه شما به اندازه کافی اسب بخار قدرت دارد تا آن را در طول مسافت و منظره ای که به آن نگاه می کنید بکشد؟
  • رانندگی در سراسر یک کشور اغلب به معنای رانندگی در ارتفاعات، آب و هوا و مناطق مختلف است. آیا وسیله نقلیه شما می تواند از چند کوه بالا و پایین برود؟ آیا ترمزها سالم هستند؟ آیا تمایل به گرم شدن بیش از حد دارد؟ آیا کولر و گرما کار می کند؟
  • آب و هوا را بررسی کنید. Weather.com و وب سایت های مشابه در واقع می توانند آب و هوای مسیر سفر شما را به شما ارائه دهند. مواردی مانند گذرگاه های کوهستانی را در نظر بگیرید، در صورت امکان از آنها اجتناب کنید یا در صورت اقتضای موقعیت، آماده باشید تا روی وسیله نقلیه خود زنجیر بزنید. مقصد خود را به صورت آنلاین ترسیم کنید و بدون اطلس جاده فعلی خانه را ترک نکنید. تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری در سیستم ناوبری ماهواره ای برای ماشین شما در حد بودجه شما است یا خیر!

رانندگی در مسیر های طولانی

 

4 مرحله برای رانندگی در مسیر های طولانی

4 مرحله برای رانندگی در مسیر های طولانی

 

1.هزینه رانندگی وسیله نقلیه خود را محاسبه کنید

بازده سوخت خودروی مورد استفاده خود را تعیین کنید تا بتوانید هزینه سوخت را تخمین بزنید.
  • ببینید سفر شما چند مایل یا کیلومتر را طی خواهد کرد، سپس آن عدد را بر MPG (مایل در هر گالن) یا کیلومتر در لیتر (کیلومتر در لیتر) تقسیم کنید. این به شما می گوید که برای پوشش کل سفر به چه مقدار سوخت نیاز دارید. این عدد را در قیمت فعلی یا مورد انتظار هر گالن/قیمت هر لیتر ضرب کنید تا ببینید در کل سفر چقدر برای بنزین خرج خواهید کرد.
  • مثال: اگر سفر شما 2000 مایل است و ماشین شما 30 مایل در هر گالن دریافت می کند، تقریباً 2000 مایل / 30 مایل = 66.5 گالن است. اگر قیمت سوخت حدود 3000 تومان در هر گالن باشد، قیمت سوخت 754100 تومان خواهد بود!

 

2.فهرستی واقع بینانه از هزینه های سفر جاده ای، در درجه اول غذا و مسکن تهیه کنید.

  • رانندگی چقدر طول می کشد؟
  • اگر باید در هتل ها یا متل ها اقامت داشته باشید، هزینه آن چقدر است؟ چقدر برای وعده های غذایی و میان وعده ها هزینه خواهید کرد؟
  • آیا برای دیدن مناظر در راه خود، شاید چشیدن چای، یا دیدار با دوستان قدیمی برنامه ریزی دارید؟

 

3.برای نرخ حمل و نقل خودرو در اطراف خرید کنید

شرکت هایی هستند که در حمل و نقل وسایل نقلیه در فواصل طولانی تخصص دارند. با تلفن تماس بگیرید و سوالات زیر را بپرسید:

  • چقدر طول میکشه؟
  • چقدر هزینه دارد؟
  • چگونه از صدمات وارده به وسیله نقلیه خود محافظت کنم؟
  • شهرت این شرکت چیست؟ معمولاً می توانید نظرات را به صورت آنلاین پیدا کنید.

 

نظرات بسته شده است.