چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم

چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم -شاخص

چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم. راه های تمیز کردن لاستیک خودرو چیست؟ سریع ترین روش تمیز کردن لاستیک خودرو را بیان کنید.

امداد خودرو شما را در این مورد راهنمایی می کند.

 

چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم

چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم

چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم

 

لاستیک های شما تنها بخشی از وسیله نقلیه شما هستند که با جاده در تماس هستند. یعنی معمولا اولین چیزی هستند که کثیف می شوند!
در حالی که کمی کثیفی آسیب لاستیک نیست. چیزی که می‌تواند زیر کثیفی و کثیفی پنهان باشد ممکن است – به میخ‌ها، ترک‌های دیواره کناری و آج‌های کم یا ناهموار فکر کنید. این چهار مرحله ساده را دنبال کنید تا لاستیک‌های خود را تمیز کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید که آیا زمان استفاده از لاستیک‌های جدید فرا رسیده است.
چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم 03 02

چطور لاستیک خودرو خود را در چهار مرحله تمیز کنیم

راهنمایی های امداد خودرو

1. همه ابزار و مواد خود را جمع آوری کنید

برای شروع فرآیند شستشوی لاستیک، به یک سطل، حوله های میکروفیبر، یک شلنگ و نازل اسپری و یک برس نرم نیاز دارید. برای تمیز کردن عمیق تر، از یک واشر فشار سبک، یک دستکش ضد آب و یک برس  استفاده کنید. از مواد پاک کننده غیر ساینده مانند صابون ظرفشویی، آب گرم و موم چرخ استفاده کنید. اگر کنجکاو هستید که چگونه لاستیک های ماشین را به طور طبیعی تمیز کنید، سعی کنید از مخلوط 70/30 سرکه سفید و جوش شیرین استفاده نمایید.

2. همه چیز را خوب آبکشی کنید

روش کار را امداد خودرو به شما توضیح می دهد:

بعد از اینکه ابزار و مواد خود را جمع کردید، تمام کثیفی های سبک را با استفاده از نازل اسپری یا واشر فشار کمترین تنظیم (در صورت امکان) شستشو دهید. سعی کنید آب را از چندین زوایای – بالا، پایین و هر دو طرف – کار کنید تا بیشترین آلودگی را از داخل لبه خارج کنید.

3. لاستیک را کاملاً بشویید و بشویید

بعد از اینکه لاستیک را آبکشی کردید، سطح آن را کاملاً بشویید. با لاستیک‌ها شروع کنید و به سمت چرخ‌ها حرکت کنید تا از ریختن لکه لاستیک روی صفحه تمیز چرخ جلوگیری کنید.
با برس، لاستیک را با آب گرم و صابون ظرفشویی بشویید (حدود یک قاشق غذاخوری صابون در هر گالن آب).
برای کثیفی چسبناک، بگذارید مخلوط صابون چند دقیقه روی لاستیک بماند تا به نرم شدن همه چیز کمک کند.
سپس به اندازه نیاز، شستشو دهید و شستشو را تکرار کنید. هنگامی که لاستیک های شما برق می زند، می توانید شروع به شستشوی سطح چرخ کنید. صفحه چرخ را خیس کنید و از برس خود با آب گرم و صابون استفاده کنید تا همه چیز را بشویید. اگر می‌خواهید یک محلول تمیزکننده طبیعی روی چرخ‌های کرومی خود بمالید، مقدار مساوی سرکه سفید و آب را در یک بطری اسپری بریزید و روی چرخ‌ها بپاشید تا لکه‌ها ذوب شوند. از یک برس کوچکتر برای مقابله با نقاط سخت تر روی چرخ ها استفاده کنید، سپس لاستیک و چرخ را با یک حوله تمیز و میکروفایبر کاملاً خشک کنید.
اینهم بخشی از راهنمایی امداد خودرو به شما بود.

4. برای درخشندگی بیشتر از موم استفاده کنید

در حالی که استفاده از واکس کاملاً ضروری نیست، این آخرین مرحله عالی برای به نمایش گذاشتن تایرهای شما است. برای حداکثر نتیجه، کرم یا موم خمیری را با دستکش کار بمالید و حتماً دستورالعمل های ارائه شده روی ظرف را دنبال کنید. پس از استفاده از موم، با یک پارچه میکروفیبر به آن پولیش نهایی بدهید و از آن درخشش شگفت انگیز، شگفت زده شوید!
ما بخشی از تجربیات خود را با شما به شاتراک گذاشتیم، وقت آن است شما نیز اطلاعات خود را با امداد خودرو در بخش نظرات، اشتراک دهید.
امدیوارم در این مقاله توانسته باشیم، اطلاعات مفیدی را انتقال دهیم.
امداد خودرو یاور همیشگی شما همراهان گرامی است.
—————————————————————————————————————————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *